Har man tråkigt, så har man.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
ooh, annanas
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
0 kr
3. Vilket ord rimmar på "test"?
fest
4. Favoritplanet?
mars 
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
pappa
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
sony ericsson
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
handuk
8. Sätter du etiketter på dig själv?
nej
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
inga skor på mig
10. Ett ljust eller mörkt rum?
båda delarna
11. Vad tycker du om personen du fick denna enkät av/hittade denna enkät hos?
mig själv. , hm, vet ej?
13. Vad gjorde du vid midnatt?
 sov
14. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
":)<3" 
15. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
ingen aning?
16. Vilket uttryck använder du mest?
typ bah asså,
17. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
mollie tror jag

18. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
katt
19. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
inga
21. Vilken ålder har varit bäst hittills?
förr någon gång! 
22. Din värsta fiende?
jadu,
23. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
en bild på mig och mollie
24. Vad var det senaste du sa till någon?
hejdå

25. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
förmågan att flyga
26. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
maybe
27. Senaste låten du lyssnade på?

danish - le igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0